Visszatérő álmom a valóság

Egy szemeszterem a német felsőoktatásban. Én magam pedig tele várakozással és reménnyel. Ha csak fele olyan jól sülne el,mint Weimar 2005 nyarán... Nektek, akiket érdekel és magamnak emlékül arról, hogy mit sikerült kihozni ebből az egészből! Hogy mit sikerült kihozni, mit rontottam el, már tudom, tudjátok. Kezdődjön az újabb, a búcsú félév, új emberekkel és régiekkel, új élményekkel, tanulással és munkával teli. Tehát mit Erasmus in Erlangen, Teil 2.

péntek, február 29, 2008

2 germanista

diplomákkal
helyfoglalás a Gólyavárban
a kézfogás

Eljött ez a pillanat is és most is egymás mellett ültünk, mint 2006 április óta németes ügyekben mindig, amikor is felszálltunk arra a vonatra a Keletiben azzal a sok cuccal és elindultunk Erlangenbe. Együtt csináltuk végig kint a legtöbb órát, együtt tartottunk a német hallgatóságnak kiselőadást, együtt vizsgáztunk, együtt ismertettük el itthon - sokszor küzdelmek árán, együtt stresszeltük végig a szakdogaírást, együtt tanítottunk, együtt államvizsgáztunk és ittunk utána a sikerekre, hol egy presszóban, hol a Bartókon egy buli keretében. Ezért örülök, hogy csak eljöttél és együtt is vettük át!

3 Comments:

Blogger Unknown said...

Ha ilyen személyesen meg vagyok szólítva...:)
A közös küzdelem számított, sokat. Tényleg. A tegnapi illúziórombolásért bocs, majd leesik egyszer, hogy nem minden eredemény csupán a a családi- és önelvárás minimumának teljesítése. Néha lehet büszkének lenni. Majd leesik egyszer. (Hű asszem a diplomám a mikró tetetjén maradt a konyhában. :D )

20:24  
Anonymous Névtelen said...

Attention!

18:06  
Anonymous Csilla said...

Szia!
Remélem még olvasod a kommenteket :) Véletlenül találtam a blogodra, és élvezettel olvastam végig együltőhelyemben (ezt vajon így írják? :)) Egyrészt eszembe juttatta az én erasmus-os hónapjaimat Olaszországban, másrészt most éppen Erlangenben élek a férjemmel. Egy ösztöndíjra pályáztam, de amíg nincs eredmény (még pár hónap..), addig is szeretnék valamit dolgozni, így szeretém kérdezni, hogy ti hogyan találtátok a babysitter állást? :) Én a neten kezdtem el keresgélni, és közben bukkantam rá erre az oldalra :)

16:25  

Megjegyzés küldése

<< Home