Visszatérő álmom a valóság

Egy szemeszterem a német felsőoktatásban. Én magam pedig tele várakozással és reménnyel. Ha csak fele olyan jól sülne el,mint Weimar 2005 nyarán... Nektek, akiket érdekel és magamnak emlékül arról, hogy mit sikerült kihozni ebből az egészből! Hogy mit sikerült kihozni, mit rontottam el, már tudom, tudjátok. Kezdődjön az újabb, a búcsú félév, új emberekkel és régiekkel, új élményekkel, tanulással és munkával teli. Tehát mit Erasmus in Erlangen, Teil 2.

péntek, október 13, 2006

Rocktóberfest Quimbyvel - október 4.

Minden évben októberben kerül megrendezésre immár hagyományosan a Miskolci Egyetemen a Rocktóberfest. Sziget kicsiben, azaz a mai magyar alternatív szférából felvonul mindenki, aki nem feltétlenül csak a pénzért zenél, hiszen nyilván nem kapnak olyan nagy fellépti díjat, mint a Szigeten, vagy egy-egy pesti koncerten. Erre a jegyek árából következtetek, mert én még életemben ennyiért nem voltam Kispál és Quimby koncerten Pesten, még anno 17 évesen sem, pedig azóta ugyebár történt némi változás infláció terén... Lényeg a lényeg, nekem nagyon megérte, ezen túl több vidéki koncertre megyek majd!
A Kispál Originálon kezdtünk, mondjuk egy dalt se vágtam, mert ezek tényleg az ősrégiek voltak. Node aztán! Jött az én drága egyetlen, utánozhatatlan Quimbym! Aki ismer, az tudja mekkora élmény lehetett Őket végig az első sorból nézni, hallgatni, befogadni! Mert, és ezen megint pesti tapasztalataim miatt vagyok ledöbbenve, itt kérem szépen alig volt lökdösődés, tolakodás, agyontaposás. Bulizás ment normális keretek között, így a pogózók sem tettek kárt bennem és 2 órán keresztül nem gondoltam úgy, hogy ebből elég, irány hátrébb, nyugisabb sorokba. Ennek köszönhetően kiéltem magam és a tomboláson kívül jutott időm arra is, hogy fényképek és videók tömkelegét készítsem Kissté-ékről, amíg csak a memóriakártyám engedte. Mivel sok jól informált rajongótársam van, a "Boldog születésnapot" örökzöld Halász Jutka néni-féle sláger hangos dúdolásával köszöntöttük az együttes tagjait, lévén, hogy ezen a koncerten ünnepelték fennállásuk 15. évfordulóját. Felszabadultan, feltöltődve távoztam, mint általában minden Quimby koncertről.