Visszatérő álmom a valóság

Egy szemeszterem a német felsőoktatásban. Én magam pedig tele várakozással és reménnyel. Ha csak fele olyan jól sülne el,mint Weimar 2005 nyarán... Nektek, akiket érdekel és magamnak emlékül arról, hogy mit sikerült kihozni ebből az egészből! Hogy mit sikerült kihozni, mit rontottam el, már tudom, tudjátok. Kezdődjön az újabb, a búcsú félév, új emberekkel és régiekkel, új élményekkel, tanulással és munkával teli. Tehát mit Erasmus in Erlangen, Teil 2.

szerda, december 06, 2006

Éljen december 6-a!

Remélem mindenkinek sok finomságot hozott a kifényesített csizmájába a Mikulás...
Nálunk, Sieglitzhofon is járt, és a szinten minden lakó kapott egy kis figyelmességet. Annyira hangulatos volt reggel arra kimenni, hogy az ajtóm előtt ott figyelnek a kis csokik!
De engem idén duplán is meglepett a Mikulás! Alig teltem be a reggelivel, jövök haza délután és egy hosszúkás doboz várt rám a küszöbön. A DHL kézbesítette ki és a már sokat mondó jolly flowers felirat díszelgett rajta. A csomag pedig nem is rejtett mást, mint egy szál vörös rózsát. Csak azért írom le, mert nem kaptam még ilyen formában virágot és annyira meglepődtem, nomeg annyira szárnyaltam, mert volt egy sejtésem, hogy ki küldhette, és ez a sejtés be is igazolódott. A legújabb hír azóta pedig, hogy a virágküldő Mikulásom 2. helyezést ért el a TDK-n és megkapta az előadói különdíjat! Most nagyon boldog és büszke vagyok!

a csomag

és az ő tartalma