Visszatérő álmom a valóság

Egy szemeszterem a német felsőoktatásban. Én magam pedig tele várakozással és reménnyel. Ha csak fele olyan jól sülne el,mint Weimar 2005 nyarán... Nektek, akiket érdekel és magamnak emlékül arról, hogy mit sikerült kihozni ebből az egészből! Hogy mit sikerült kihozni, mit rontottam el, már tudom, tudjátok. Kezdődjön az újabb, a búcsú félév, új emberekkel és régiekkel, új élményekkel, tanulással és munkával teli. Tehát mit Erasmus in Erlangen, Teil 2.

vasárnap, április 23, 2006

7vége és mp3

Jól telt a hétvége, bár itt eddig minden annyira jó volt, hogy már nem is csodálkozom. (Majd holnaptól indul a suli és akkor talán lesz panaszkodnivalóm is.) Péntek este sörözni voltunk népes társaságunkkal. És a régi-új bringámmal! Egyszer írtam, hogy milyen nagy öröm, ha bringával repeszthet az ember Erlangenben. Ennél már csak az jobb, ha jó állapotban lévő bringával repülhet! Most harmadik biciklimet használom itt, s ez egyben az első, felújított állapotban. Hányattatásaim leírásától most inkább eltekintenék, legyen elég annyi, hogy Sebastian türelmének és kitartásának hála, most köszönöm jól vagyok bicikliügyileg. Végre nem ébresztem fel a várost a dinamóm alapzajával és nem ereszt le a kerék! Na, aztán szombaton főzőcskéztünk Nórámmal és Zsófival, végre nem zacskósat, hanem pároltunk friss zöldségeket, este meg internationales Buddytreffenünk volt, ami arról szólt, hogy jó német szokás szerint üljünk le sörözni és közben beszélgessünk. Én azon szerencsések közé tartozom, akiknek eljött a buddyja, sőt Hannah-val, ha minden igaz a héten még találkozunk, hogy megmutassa az Argentínában készült képeit. Ma délelőtt a mosási hóbortomnak hódoltam, aztán megfőztük, ami tegnapról maradt, majd délután régi elhatározásunknak eleget téve elmentünk Nórával futni az erdőbe. Egész jól bírtuk és ma azzal a tudattal alhatok el, hogy zsírt égettem! Heti két-három alkalommal szeretnék hasonló szabadidős tevékenységet űzni. Meglássuk, menni fog-e…

Holnap kezdődik a szemeszter és német ösztöndíjasként egy angol szemináriummal kezdek…

És azt tudta valaki, hogy az mp3-as lejátszót állítólag itt találták fel Erlangenben? Ugye, hogy jó helyen vagyok? :-)