Visszatérő álmom a valóság

Egy szemeszterem a német felsőoktatásban. Én magam pedig tele várakozással és reménnyel. Ha csak fele olyan jól sülne el,mint Weimar 2005 nyarán... Nektek, akiket érdekel és magamnak emlékül arról, hogy mit sikerült kihozni ebből az egészből! Hogy mit sikerült kihozni, mit rontottam el, már tudom, tudjátok. Kezdődjön az újabb, a búcsú félév, új emberekkel és régiekkel, új élményekkel, tanulással és munkával teli. Tehát mit Erasmus in Erlangen, Teil 2.

csütörtök, április 20, 2006

Elsősegély külföldön tartózkodó Quimby-rajongóknak!!!



Nórától kaptam a linket, ahol ezeket a képeket találtam, ugyanis Ő Szombathelyen tanul (amikor épp nem Erasmusos) és pár napja koncertezett ott a Quimby. Itt van tehát az újabb adag kép ANNA - CSAK A TE KEDVEDÉRT!!! (hihi)
De én ennél is jobbat találtam! Képek és TÖBB VIDEÓ az A38-as koncertről!!! Mit jelent ez egy épp külföldön tartózkodó Quimby-rajongónak??? Pár percig azt érezheti, hogy része volt abban a csodában, amit Quimbynek nevezünk, kapott tehát egy adag echte ungarische sanzonrockot, valami utánozhatatlanul egyedi hangzást és szövegvilágot és láthatott hat embert a színpadon, akiknek a saját zenéjük a kedvencük - nem nagyképűségből, hanem csak mert annyira élvezik, amit csinálnak, s mindezt korunk legnagyobb magyar zeneköltőjének előadásában.

P.S.: Bocs, ha nagyon elfogult voltam, de nem megy az objektivitás, ha Róluk van szó!

A kötelező link tehát, különös tekintettel az utolsó oldalon található koncertvideókra: http://www.freeweb.hu/qnadam/gal/thumbnails.php?album=46

1 Comments:

Blogger szenka said...

OOOOOOH MYYYY GOD!!!!! Az az izzadságtól fénylô arc,meg az a távolba révedô esetenként vad (lásd második kép) tekintet!!! Ja és az a kisugárzás meg tehetség...köszi, kicsorgattam az összes nyálamat!!!
Egyre jobban hiányzol!!!
Millió puszi

Gábor Gábor

16:22  

Megjegyzés küldése

<< Home