Visszatérő álmom a valóság

Egy szemeszterem a német felsőoktatásban. Én magam pedig tele várakozással és reménnyel. Ha csak fele olyan jól sülne el,mint Weimar 2005 nyarán... Nektek, akiket érdekel és magamnak emlékül arról, hogy mit sikerült kihozni ebből az egészből! Hogy mit sikerült kihozni, mit rontottam el, már tudom, tudjátok. Kezdődjön az újabb, a búcsú félév, új emberekkel és régiekkel, új élményekkel, tanulással és munkával teli. Tehát mit Erasmus in Erlangen, Teil 2.

szerda, október 18, 2006

Zsóffnak a mai délutánért, Duncnak a hétvégéért

Cserháti Zsuzsa : Két bolond
Mondd el, gyere meséld el -mi fáj,
persze szólnod sem muszáj!
Én jól tudom, és gyógyítom,
jöhetsz bármikor barátom!
Ó, ahogy annyiszor volt már -látod,
mindig rám talál...
Most mondj egy újabb szép mesét,
ha már nagyon felnőtt lennék...
Ne szégyeld, meséld el -
én is bőgtem nálad százszor már...
Két bolond egy pár!
Ne szégyeld, meséld el -
mondd, mi volt?! olyan rég láttalak már...
Hisz - két bolond egy pár!
Lehet pénz, vagy nő, vagy más...-
de mindig van száz megoldás!
Csak a könny a rossz választás!
Új nap jön, talán jobb, mint tegnap volt!-
csoda nincs, csak nap, meg hold -
de tőlük új esélyt kapsz még,
s megy tovább az élet játék...
Ne szégyeld, meséld el -
tudd, hogy minden bánat így száll...
Két bolond egy pár!
Ne szégyeld, meséld el -
miért nem boldog, aki tiszta úton jár?!
Hisz - két bolond egy pár...
Ne szégyeld, meséld el -
én is bőgtem nálad százszor már...
Két bolond egy pár!
Ne szégyeld, meséld el -
mondd, mi volt?! olyan rég láttalak már...
Hisz - két bolond egy pár!
Ne szégyeld, meséld el -
rólad mindig mindent tudnom kell!
Felelj - ez jó idő, jó hely!
Ne szégyeld, meséld el -
mondd el úgy, ahogy máskor is,csak nekem...
Végre itt vagy mellettem!

szövegíró : Burt Bacharach - Carole Bayer Sager - Valla Attila

2 Comments:

Blogger Dunc said...

Drága Társam!

No comment, tárákám, ugyanis ha valaki összeveti a kommentárjainkat a hétvégéről ismét megbizonyosodhat arról, hogy talán túl jól, és túl régen ismerjük egymást! A gépem végre működik a szobámban, így kihasználtam a lehetőséget, és otthon írtam a blogot, majd a suliban tettem fel a netre, tehát addig nem olvastam a Tiedet.

Mily' igaz, hogy két bolond egy pár!

Csókol: Tél tábornok

00:43  
Anonymous Névtelen said...

Szia Ágó!

Köszi. Mindent.
Ennek az esetnek most ez lesz a himnusza, mint ahogy a múltkorinak az a bizonyos Máté Péter volt?
Puszillak és tudom, hogy úgysem érdekel, hogy mi van velem.:)

11:24  

Megjegyzés küldése

<< Home