Visszatérő álmom a valóság

Egy szemeszterem a német felsőoktatásban. Én magam pedig tele várakozással és reménnyel. Ha csak fele olyan jól sülne el,mint Weimar 2005 nyarán... Nektek, akiket érdekel és magamnak emlékül arról, hogy mit sikerült kihozni ebből az egészből! Hogy mit sikerült kihozni, mit rontottam el, már tudom, tudjátok. Kezdődjön az újabb, a búcsú félév, új emberekkel és régiekkel, új élményekkel, tanulással és munkával teli. Tehát mit Erasmus in Erlangen, Teil 2.

vasárnap, március 11, 2007

Vacsora Robinál - 2007. február 6.

Drága Robi nem is lenne Robi, ha nem hívott volna meg mindenkit egy búcsúvacsorára a haztérése előtt. Akinek nem derült volna ki a korábbi posztokból, annak elmondom, hogy Robi hobbija a főzés, a bal oldalt linkként megtalálható Robi feliratva kattintva mindenki elkalandozhat ínyenc rereptjei között. Február 6-a az én estém volt. S, kértem, stílusosan valami nahancsossal örvendeztessen meg. Ennek látható az eredménye ezen a képen: gyümölcsös, pulykás, rizses finomság. Csípős finomság, mivel Robi csak azután kérdezte meg, szeretem-e a csípőset, miután már "eljárt a keze". De én így is meggyűrkőztem az étellel, igaz szegénykémnek 1 liter 3,5%-os teje bánta, azzal semlegesítettem az erős ízhatást... Végigidegenvezetett a lakásán (kb. 1 óra és a lakás úgy 25 négyzetméter...), majd pedig jót beszélgettünk, együtt főzőcskéztünk és csomó zenét írtunk ki nekem Robi hatalmas felhozatalából. Köszönöm Robi az estét!

1 Comments:

Blogger Unknown said...

Mondjuk azt is csak evés közben kérdeztem meg, hogy a gyümölcsös-sós kombinációt szereted-e ;) Habár abból, hogy mondtad, narancsosat kérsz, levezettem, hogy nem ellenkezel. A csípőssége miatt bocsi, azóta kicsit szelídebben főzök, ha más is megkóstolja a főztömet ;)
Én is köszönöm, hogy megvendégelhettelek! S nagyon jól esett hallani, hogy azóta már Te is megfőzted ugyanezt otthon ;)

10:44  

Megjegyzés küldése

<< Home