Visszatérő álmom a valóság

Egy szemeszterem a német felsőoktatásban. Én magam pedig tele várakozással és reménnyel. Ha csak fele olyan jól sülne el,mint Weimar 2005 nyarán... Nektek, akiket érdekel és magamnak emlékül arról, hogy mit sikerült kihozni ebből az egészből! Hogy mit sikerült kihozni, mit rontottam el, már tudom, tudjátok. Kezdődjön az újabb, a búcsú félév, új emberekkel és régiekkel, új élményekkel, tanulással és munkával teli. Tehát mit Erasmus in Erlangen, Teil 2.

vasárnap, március 11, 2007

Az élet itthon

Olyan, mintha el sem mentem volna, könnyen, szinte rögtön beleszoktam az itthoni kerékvágásba. Persze hiányzik Erlangen és a Többiek, de itthon is jó lenni. Ez persze azért is van így, mert Erlangen egy része itt van velem, szinte minden nap van közös óránk Zsófival és amint az alábbi posztok mutatják a Többiekkel is tudjuk tartani a kapcsolatot. Jók a pénteki beülések végre újra Virággal, Annával és Julival. Meg úgy egyáltalán, találkozni mindenkivel az egyetemen. És az is hozzájárul igen erősen a boldogságomhoz, hogy Attom is immár budai lakos és nagyon közel lakik hozzám és valami felfoghatatlan érzés, és élmény, hogy minden nap láthatom! Ez nekünk még új. Például a héten fordult elő először, hogy alkalma nyílott rá egy mozizás után hazakísérni, mert eddig vagy ő volt nálam (Erlangenben, Pesten), vagy én nála (Bécsben, Miskolcon) és nem kísérhetett sehova. Szóval mi most éljük a randizgatós korszakunkat... És készülünk a nyárra, készül a lakás, persze Anyáék nagy segítségével.
Beindult a tangyak, a Toldyban gyakorlótanítok, de egyelőre még a hospitálás stádiumában vagyok. Izgalmas kihívás lesz a 7. és a 11. osztály. Az egyetem mellett pedig még magántanítok is, újakat és régieket is, nem unatkozom. Minden a helyére kerül lassan és most úgy érzem minden olyan irányba halad, úgy alakul, ahogy én szeretném.

1 Comments:

Blogger Unknown said...

Jajdejó, hogy mégsincs vége! :) Nagyon örülök, hogy folytatod - no meg ne rettentsen el, hogy szinte csak egymagam kommentálom - jóval többen olvasnak, mint gondolnád! ;) Saját blogommal való tapasztalataim alapján mondom ;)
Örülök annak is, hogy viszonylag jól sikerült újra beilleszkedned odahaza - mondjuk ennyi tennivalód mellett nem is csodálom ;) Gyaktan, szakdolik, magántanítás ... phü, azért néha alszol is, ugye? De látom van is, aki erőt ad Neked mindehhez ;)

sok puszi ;)

Robi

10:58  

Megjegyzés küldése

<< Home