Visszatérő álmom a valóság

Egy szemeszterem a német felsőoktatásban. Én magam pedig tele várakozással és reménnyel. Ha csak fele olyan jól sülne el,mint Weimar 2005 nyarán... Nektek, akiket érdekel és magamnak emlékül arról, hogy mit sikerült kihozni ebből az egészből! Hogy mit sikerült kihozni, mit rontottam el, már tudom, tudjátok. Kezdődjön az újabb, a búcsú félév, új emberekkel és régiekkel, új élményekkel, tanulással és munkával teli. Tehát mit Erasmus in Erlangen, Teil 2.

vasárnap, március 11, 2007

Utolsó este a Steinbachban - 2007. február 10.

Robi
Nóra
Nevena
Maria
Kis kitérő: a Bergkirchweih-ről, amire remélem visszamegyünk májusban.
Prost!
Zoli
Na jó, rólam is legyen egy kép.
Kriszti, Vica, Márk.
Zsófi és Robi.
Miss World Queen, Zsófia Berg.
Hihi, Nevena és Milo.
Huhh...
Csoportkép.
A búcsú pillanatai leírhatatlanok voltak ott a Steinbach előtt. Másnap pedig hazaindultunk: Vica és Zsófi vonattal, én a szüleimmel kocsival. Én ekkor úgy éreztem nemcsak az ideiektől búcsúzom. Otthagytam akkor Szandrát, Bencét, Juant és Attilát is. Hiszen Erlangent ők is jelentik, a múlt félévi csapat is, mi nyolcan: Nóra, Zsófi, Nevena, Szandra, Bence, Juan, Attila és én. És búcsúztam a kolimtól, a szobámtól, az utcáktól, a biciklimtől, Sebastiántól, Jürgentől, Susannétól, Anastásiától, Wendelintől, Mohammedől, aggszűztől, a konyhától, az erdőtől, az egyetem épületeitől, a Fraunhofertől, Ádámtól, Holmtól, Tennelohétól, Hendriktől, Gabitól, az Alditól, A Hugenotten- és a Schlossplatztól, a Schlossparktól, az AAA-tól, Biancától és Elzbietától, az Alextől, a Ratyitól, a Hoffmanntól, a Rommeltől, a Bertostól, a Havannától, a Steinbachtól, a közös ebédektől, a közös beszélgetésektől, a kávézásoktól, a menzától, azaz Erlangentől és az Erasmus-léttől. Ettől a valami megismételhetetlen csodától, ami megváltoztatott, megtanított, éretté tett, megerősített. De persze mindenekfölött Tőlük, akiket míg élek hálás leszek, hogy megismerhettem, a pillanatoktól, amiket okoztak, okoztunk egymásnak. Az együttléttől, a felhőtlen szabadságtól, a boldogságtól, a lazulástól, a vidámságtól.
Attól a helytől, ahol először megláttalak és nem sejtettem, hogy egy év múlva már Te leszel a legfontosabb.